اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

معرفی کتاب «چک لیست استارت‌آپ» دیوید اس رز

  • کد خبر: ۵۸۸۵۵
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
معرفی کتاب «چک لیست استارت‌آپ» دیوید اس رز
نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد چگونه زمانی که کسب وکارتان فقط ایده‌ای خام است، به آن برسید و آن را پرورش دهید. هم چنین تلاش می‌کند توضیح دهد چگونه برنامه و طرح را توسعه دهید و محصولتان را در بازار ارزیابی کنید، چگونه و چه زمانی استعداد مناسب را استخدام کنید و چگونه درباره تقسیم بندی حقوق و پاداش فکر کنید.
شهرآرانیوز - خیلی از ما برای موفقیت در کار‌های مختلف برای خودمان چک لیستی تهیه می‌کنیم که مسیر رسیدن به هدفمان در آن گام به گام مشخص شده اند. هدف از استفاده از چک لیست این است که مطمئن شویم هیچ یک از جزئیات فعالیت فراموش نشده و به شکل استاندارد و با ترتیب درست و منطقی انجام شده است. این شیوه‌ای است که دیوید اس رز در کتاب «چک لیست استارت آپ» تلاش کرده است برای راه اندازی یک کسب و کار نوپا پیاده کند و در ۲۵ گام، مسیر کلی رسیدن به موفقیت یه استارت آپ را معرفی کند.
 
نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد چگونه زمانی که کسب وکارتان فقط ایده‌ای خام است، به آن برسید و آن را پرورش دهید. هم چنین تلاش می‌کند توضیح دهد چگونه برنامه و طرح را توسعه دهید و محصولتان را در بازار ارزیابی کنید، چگونه و چه زمانی استعداد مناسب را استخدام کنید و چگونه درباره تقسیم بندی حقوق و پاداش فکر کنید.
 
کارآفرین بودن یکی از راه‌های برتر برای ایجاد جهانی بهتر است. ساخت شرکت با روش درست، محصولات، مأموریت و ساختار عالی، ظرفیت انسانی را آزاد می‌کند و امکان می‌دهد تأثیری بسیار فوری و گسترده بر جامعه  خود بگذارید. بسیاری از ما ممکن است در طول دوران زندگی مان کسب وکار‌هایی راه اندازی کرده باشیم. شروع شرکت عالی بسیار فراتر از ایده‌ای عالی است. هزاران کار وجود دارند که در مسیر کسب وکارشان ممکن است آن‌ها را انجام دهید و به طور ناخواسته موفقیت شما را کاهش دهند.
 
اگر قصد دارید یک کسب وکار راه بیندازید، این کتاب کمک خواهد کرد برخی عواملی را شناسایی کنید که موجب پیشرفت یا شکستتان می‌شوند. دیوید اس رز همه مطالب مطرح شده در کتاب را در طول چندین سال و در هزاران شرکت دیده و پس از آن، آنچه را از نظر خودش برای موفقیت لازم است به صورت چکیده درآورده است.

کتاب را می‌توان به طور کلی به ۳ بخش تقسیم کرد. بخش اول کتاب نحوه پرورش ایده را به مخاطب آموزش می‌دهد تا بتواند با شناخت دقیقی از مراحل انجام کار، ایده  خود را به محصولی باارزش تبدیل کند. بخش دوم به ایجاد شخصیت حقوقی برای هر استارت آپ و چگونگی انجام مراحل قانونی و اداری آن اشاره کرده است. بخش سوم هم بیشتر روی مباحث مالی کسب وکار، از جمله راهکار‌های جذب سرمایه و حقوق صاحبان سهام و خروج موفق متمرکز است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->